مریم ساداتمریم سادات، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
سید سجادسید سجاد، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

یه بوس کوچولو

[عنوان ندارد]

1393/6/25 8:46
172 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                        

 

ی سلام خعلی خسته واسه وب دخترم

 

الان اومدم بعد از 3 ماه تا وب مریم جون و آپ کنم

کلییییییییییی کارا و اتفاق ها پیش اومده اما من نتونستم بیام و بنویسم

مریمم خیلی کارای جدید یاد گرفته

کلی کلمه ی جدید

کلی شرین زبون و کارای خوشمزه

فقط امیدوارم بتونم همش و بنویسم و یادم نره

 

 

تو این مدت مریم ی بار رفت ییلاقمون، از نزدیک کلی حیوون دید و تازه شناخت که گاو چیه ، گربه چیه ، مرغ و خروس چیه....خلاصه اینکه فهمیدم من هزارم برای مریم توضیح میدادم گاو و چیه و چی میگه خیلی مفید نبود ، اینکه به چشم خودش دید . لمس کرد خیلی براش خوب بود

وقتی رفتیم شمال بابا و مامان من و نیشناخت . به بابام میگفت عموو به مامان میگفت خاله

اما یکم بعدش ننه رو یاد گرفت اما همچنان به بابا میگفت عمو

الان دیگه میشناسدشون

کلمه هایی که جدید یاد گرفته خیلی زیاده ، حالا مینوسم تا ببینم یادم میره یا نه

آجی

قولوقولو ( قوقولی قوقو)

اوری( قوری ، قورباغه)

بیچی ( پیشی)

بوس ( بز)

لالاغ ( کلاغ)

پیتو پیتو ( پیتیکو پیتیکو، اسب)

عزیز

آجاجا ( حاج آقا)

نَندایی ( زن دایی )

طاهره هم میگه اما نمیتونم تلفظش و بنویسم

آب بازی ( حمام کردن )

ایش ایش ( کثیف کنه خودش )

دس ، پا ، لب ، مو

اُسکار

بَ بَ ( کارتون بره ناقلا )

باباجی ( باب اسفنجی)

پو ( بازی پو)

دو دو چی چی

تاب تاب همبازی ، اَده ... ، بابا

مخفف تاب تاب همبازیه خودمونه

از شعر کارتون باب اسفنجی هم فقط « باباجی » هاش و میگه

بیا

برو

بدو

پاشو

لا لا

نام نام ( هر چیزی که جامد باشه و بخواد بجوه)

آم ( شیر مامانش)

فعلا همینا یادم بود، کلمه های زیادی یاد گرفته، از وقتی هم که فش کارتها رو گرفتم بیشتر هم داره یاد میگیره

 

 

 

تجربه :

 

با بچه باید از 6 ماهگی به بعد کار کرد تا بتونه یاد بگیره و مغزش و آماده  ییادگیری بیشتر و بهتر کرد

من دیر شروع کردم اما بازم بد نیست میشه جبران کرد

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)